operationsdags

Max sover nu.
Det känns SKITJOBBIGT!!!

Vi väckte Max vid halv sju imorse, slängde i oss lite frukost, innan vi begav oss till sjukhuset.
Där Max fick bada ännu en gång, ren skjorta på och spola rent CVK:n.

Vi fick en stund att gosa med Max. Vi satt i soffan i väntrummet och pussades och kramades, och bara gosade!

Sen följde Sara, sjuksköterskan med oss upp till operation. Där fick vi gå in i ett rum, narkospersonalen kom in, vi pratade igenom det hela lite. Sen fick Max sitta i mitt knä, medans de sprutade in sömnmedlet i kanylen.
Till en början var Max jättego och glad, och ville hjälpa till att hålla i sprutan. Sen vart ögonlocken jättetunga.. och han blev pömsig. Det tog inte många sekunder innan han sov sött, och när jag (Ida) fick lämna över Max till narkosläkaren och de tog med honom in på operationssalen, då brast det för både mamma och pappa!

Efter några minuters samlande, satt vi återigen i bilen, på väg tillbaka till hotellet.
Vi konstaterade att det va lite tur, trots allt, att det va trafikstockning i stan, för då fick vi lite annat att tänka på.

Nu ska vi nog lägga oss och vila en stund. Både jag och Sebbe vaknade vid 4 inatt, av att det va fest nånstans i huset!! Så det vart inte så mycke sömn inatt heller...

Sen ska vi leta reda på Nordstan, och se om vi kan fördriva tiden med lite shopping! Vi planerar att passa på att köpa en julklapp till Max.

kram kram, vi hörs!

(vi har tagit lite bilder idag, men nu orkar jag inte titta på dom, eller lägga in dom...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0