nu börjar orolighetskänslorna komma

Nu är det inte långt kvar.

Imorron ska vi packa... Känns lite vemodigt. Det hade vart skojigare att packa för att åka till Göteborg på en lite roligare tripp... Men nu är det som det är, bara att göra det bästa av det.

Har tvättat som en galning idag, så vi har nåt att ta på oss. Ja Max behöver la inte ha så mycke, men hans mamma och pappa lär behöva.. Vi kommer svettas som galningar, både av nervositet, ångest och gud vet vad.

Jag är inte så orolig egentligen. Tror jag. Försöker att inte tänka för mycke på det, kanske därför jag syr som en tok nu =) För att få tankarna på annat håll.. Så gjorde jag ju när jag väntade M och började gå över tiden. Då sydde jag väskor som en galning. Minns ni det?

jag tror det kommer gå bra, försöker att inte oroa mig. Men man gör ju det. Speciellt nu när det snart är dags. men samtidigt är det skönt att det ska bli av nu.

Tack för era värmande kommentarer, precis sånt stöd vi behöver.
Nej Mona, vi har inte varit där tidigare, men vi har förstått att det inte ska vara speciellt svårt att hitta.
Ja mamma, visst har M en skyddsängel som vakar över honom. Tänk bara va länge vi har fått vänta och kämpa för att han skulle komma till oss. Så vi ska baske mig inte förlora honom nu!! ALDRIG!

Lite förvirrat inlägg detta kanske, rensar mest hjärnan bara.
Nu står min sambo här, och säger godnatt! Bäst att jag följer efter.
Sov gott vänner, kram kram!

Kommentarer
Postat av: Farmor Eriksson

Jag tänker på er och ber för er. Jag vet att det kommer att gå bra. Max är så stark och levnadsglad. Det kommer att vara väldigt jobbigt för er det förstår jag. Tänk på alla oss andra när det känns svårt så kommer ni att känna hur vi skickar massor av kraft och tröst till er. Många varma kramar till er från mig.

2008-11-23 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0