in på rummet!!

Idag bär det av.

Flytten till ett eget rum. Mindre sladdar, slangar och pipande apparater!

Jag och Sebbe har precis slängt ihop lite mat och ätit, snart ska vi gå tillbaka till avdelningen, och se hur det går med Max.

Vi va uppe tidigt idag (jaa vi fick allt ställa klockan...) för att gå till Max. Vi känner oss som usla föräldrar som inte sitter och vakar där dygnet runt =) Han har inte direkt verkat så glad att se oss, men nu idag så fick vi äntligen det där efterlängtade leendet! Mest pappa, men mamma tar allt åt sig oxå =)

Idag har de (hittills) tagit urinkatetern och stängt av droppet. De ska ta bort en CVK som sitter i halsvenen och rycka plåstret som täcker operationssåret. Bra, det fortsätter i rätt riktining.

Så nu kommer en av oss att alltid vara med Max, en av oss ska ju övernatta där och för rättvisans skull så turas vi om. Jag (Ida) får börja sova hos godingen! Så nu får Sebbe hjälpa till att blogga. =)

Nu ska jag försöa vila en stund, innan vi ska gå, så jag är lite piggare sen.
Vi hörs mina vänner!! TACK för kommentarerna, Vi LOVAR att hälsa till Max och ge han pussar och kramar ifrån er. Vi hälsar till honom varje dag från den som sagt det, han tycker nog om det =)

Kram kram /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0